Bel ons

Openingstijden

26 juni 2026

Oververhit, maar geslaagd teamuitje in Den Haag!

We hebben afgelopen weekend met ons team weer een succesvol en gezellig teamuitje beleefd in Den Haag. Ondanks de start van een hittegolf stond het weekend volledig in het teken van actie, teambuilding en plezier.

Spanning en puzzels tijdens ‘The Hunt’
Het programma begon sportief met het spel ‘The Hunt’, geïnspireerd op het tv-programma Het Jachtseizoen. Verdeeld over drie groepen navigeerden de teams via een app door de stad. Strategische puzzels op diverse locaties in de stad gaven cryptische aanwijzingen over het einddoel. Ondertussen moesten ze uit handen zien te blijven van de andere twee teams. Het meest fanatieke team ‘De Jonge Honden’ wist de warmte het beste te trotseren en loste de puzzels als snelste op.

Pubquiz en schuilen voor de storm
Na afloop van het spel was het tijd voor welverdiende verkoeling op het terras. Tijdens het aansluitende diner werd de competitieve sfeer voortgezet met een pubquiz waarbij wederom fanatiek werd gestreden voor de eer. Het plan om na het eten buiten af te sluiten viel letterlijk in het water door een plotselinge storm. Na een korte sprint naar een nabijgelegen Ierse pub hebben we de rest van de avond gezellig nagepraat en de voetbalwedstrijd Amerika – Australië gekeken. Moe, maar voldaan zochten alle teamleden daarna hun (hotel)bed op.

Architectuur en historie
Ondanks de korte nacht zat iedereen de volgende ochtend weer fris en fruitig aan het ontbijt. Gids Henry nam de groep na het ontbijt mee voor een inspirerende architectuurwandeling door historisch Den Haag. Hoogtepunten van de wandeling waren een exclusieve blik in het chique Hotel des Indes en een afdaling in de oude, mysterieuze bankkluis van Hotel Indigo.

Aan het begin van de middag keerde iedereen weer huiswaarts. Dankzij de goede sfeer, de lol met elkaar en de gevarieerde activiteiten kijken we met het team terug op een zeer geslaagd uitje.

P.S. Zelfs van de vreselijk korrelige foto bovenaan dit bericht spat het plezier nog af 😉

Wilt u ook grip op bouwen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen. We bespreken graag vrijblijvend de mogelijkheden met u.